Wat i-Advys voor U kan betekenen
Het komt nog met grote regelmaat voor dat organisaties ontevreden zijn over hun ICT voorzieningen. Systemen zijn complex, het werken ermee is omslachtig en tijdrovend, en wijzigingen doorvoeren is een moeizaam proces dat vaak maar niet eens meer wordt doorlopen. "IT says no" is een nog altijd veel gehoorde kreet, terwijl de meeste ICT afdelingen juist graag willen helpen.
Aan de andere kant is het vaak zo dat de eindgebruikersorganisatie onvoldoende bekend is met de voordelen die de technologische ontwikkelingen kunnen bieden bij hun dagelijkse werkzaamheden. En als die bekendheid er wel is dan is het nog niet vanzelfsprekend dat er een goede behoeftestelling richting de ICT afdeling opgesteld kan worden. Hoe kan er dan verwacht worden dat ICT de juiste systemen en inrichting levert?
i-Advys opereert al jarenlang op het snijvlak van Business en ICT, tussen vraag- en aanbodzijde, en stelt de eindgebruiker en de werkprocessen centraal bij de optimalisatie van en keuzes rondom inzet van communicatie technologie. i-Advys kan u ondersteunen bij:
- in kaart brengen en opstellen functionele requirements
- opstellen van RFP's en begeleiding van aanbestedingstrajecten
- adviseren over optimalisatie inzet ICT voorzieningen (vaste en mobiele telefonie, draadloze netwerken, contactcenters, zorgalarmering en domotica)
- analyse van en advies over bereikbaarheid (telefonie, email, chat, etcetera)
- optimalisatie van IV-processen (Functioneel Beheer, Servicemanagement, Informatiemanagement, etcetera)
- optimalisatie van ICT-processen (Delivery Management, Operationeel Beheer, Tactisch Beheer, Servicedesk, etetera)
- implementaties van ICT systemen (Project- en Programmamanagement)
- second opinion op uitgebrachte adviezen, procesbeschrijvingen, systeem- en informatiearchitecturen